Ridetur tur-retur Hellestø-Bore 22/6-08

5 personer deltok i dag på en nydelig ridetur til tross for usikkert

vær. Sporty troppet de opp med sine hester på Hellestøstranden i Rogaland. Det ble en 3,5 times tur. De hadde det virkelig gøy og oppfordrer flere medlemmer til å bli med neste gang. Vi oppfordrer også medlemmer på andre kanter av landet til å sette i gang slike tiltak som vil samle dere som pintoeiere. Les og se flere bilder fra turen her....

SAMLING PÅ Hekshusstranda camping 2005

Hei alle sammen, og fortsatt riktig god sommer!! Den er jo spådd til å vare langt ut i august i år!

Vi holdt samlingen i år på Hekshusstranda camping, og selv er jeg imponert over oppmøte- nesten overveldet av medlemstallet og synes vi hadde det kjempekoselig denne kvelden.

Nye og gamle medlemmer smalet seg til grilling, nede ved stranda og jeg så absolutt ingen som var i dårlig humør. Vi hadde det flott!! Været var IGJEN med oss, og vi har derfor til gode å ha en utstilling med regn. Utrolig??

Noen var ganske sent oppe denne kvelden, men når vi ser på hvor mange vi egentlig var

-oppførte vi oss ikke verre enn at vi er velkommen igjen på Hekshusstranda.

En spesiell hilsen og takk for oppmøte til alle dere fra Nord, vest og sør i landet, der mange av dere hadde reist i dager for å komme!!